sobota, 23 września 2017

cykl wideo tutoriali

Kiedyś już próbowałam, ale w innej formie
teraz do tego wróciłam
kręce wideotutoriale :)
mam nadzieje, że będziecie z nich czerpać jak najwięcej
póki co nakreciłam 2 
kolczyki, w oparciu o wire wrapping
ale w planie mam też przeóbki ciuchowe, akcesoria i produkty do domu :)

 teraz chwale się moimi kilkugodzinnymi zmaganiami z składaniem filmu :)
haha, zrobienie i nakrecenie filmu, 1 godzina
a złożenie go do kupy - 6 godzin :D 





bezpośredni link do filmów : http://www.youtube.com/c/SheHeBracelets
i takie :
 



Co do tego drugiego :) splot pewnie wiele osób kojarzy :)
używałam go w wielu rodzajach swojej biżuterii:





Jak widać wystarczy użyć innego drutu, innej grubości i uzyskujemy inny efekt :)
może być naprawde ekskluzywnie
natomiast dla osób które jeszcze nie umieją tego splotu polecam kabelki telefoniczne
myśle że na nich najłatwiej go opanujecie :)
potem możecie chwycić po inne druciki :) 

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)

Zapraszam

www.she-bijou.pl