sobota, 11 czerwca 2011

Dzisiejszy przypadkowo stworzony

Wymyślam co mogę byleby nie zabierać się za sprzątanie mojego miejsca pracy i powolutkiego pakowania klamotów przed wyprowadzką z Krakowa.

Tak więc wygrzebałam z pudełeczka ozdobne srebrne gałązki w celu przyozdobienia ich nabytymi podczas ostatnio weekendowej gieldy perełkami w ślicznym morskim kolorze:)
W trakcie odechciało mi sie robic drugi kolczyk:P wiec postanowilam dowiesić gałązke do wisiorka który oczywiście trzeba było zrobić. Kiedy powstał wisiorek i tak postanowiłam zrobić kolczyki:D i tak chcąc zrobić mniej zrobiłam wiecej:) Przy okazji zawieszania wisiorka na rzemyku postanowiłam dorobić prostą bransoletkę.
I tak powstał cały komplet:)










3 komentarze:

  1. Bardzo fajny komplecik! Taki lekki dzięki ażurom.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, te perły mają naprawdę niesamowity kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie urzekł kształt..a że nie bylo innego koloru..kupilam takie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)

Zapraszam

www.she-bijou.pl