wtorek, 10 maja 2011

:)

W końcu znalazł się czas na napisanie nowej notki:)
Wcześniej albo go nie było, albo internet szwankował i nie pozwalał przesyłać zdjęć (zwłaszcza takiej ilości jaka ja mam zwyczaju robić)

Wrzucam kilka ostatnich prac.
Efekt mojej zabawy z rzemykami srebrem i mosiadzem:)









I kilka par kali:) Model dokladnie taki sam jednak każdy z kalią z innego metalu:)






Wisiorek z połączonych ze sobą 5 kali z miedzi baaaardzo mocno zaoksydowanej:)




I pierścionek na zamówienie dla Pani Ewy:)






I prosciutki wrapkowy wisiorek z serduszkiem:)



I jeszcze bransoletka typu te prezentowane wcześniej z mosiądzu, z tym że ta powstała ze srebra:)




No:)
Na dziś dość:) (co nie znaczy ze to wszytsko co zrobiłam:) )

6 komentarzy:

  1. Rzemykowa kolekcja zachwycajaca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh, pierścionek najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu.. sporo tego :-) szczególnie podobają mi się pierwsze prace z wariacjami rurkowymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie zdolna bestyjka z Ciebie... aż mnie skręca z zazdrości...
    Wszystko jest śliczne! Na taką kolekcję warto czekać miesiącami :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalie rewelacyjne!
    A gdzie kupujesz blaszkę miedzianą i mosiężną?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)

Zapraszam

www.she-bijou.pl