wtorek, 24 maja 2011

Nowy tutorial



Mam takiego lenia po ostatnim dość obfitym tworzeniu że za nic zabrać się nie mogę. A jak już zabiorę to idzie jak krew z nosa....



Z nudów więc, i zmuszenia się do JAKIEJŚ pracy postanowiłam zrobić tutorial.
Dawno nie robiłam....zresztą hmmm...robię je z częstotliwością raz na rok:D więc usiadłam, wypstrykałam 250 zdj (wybrałam co lepsze), po dziergałam opisałam i jest NARESZCIE:)


Tutorial tym razem jest trochę trudniejszy jak te robione dotychczas które przedstawiały proste podstawowe wzory.


W 28 krokach ilustrowanych 77-mioma zdjęciami przedstawiam jak zrobić bransoletkę jak na zdjęciach poniżej






Przy okazji muszę sie pochwalić że na dniach pojawi się w necie (W KOŃCU) moja strona internetowa:)
Uzupełniam ją od wieków:)

I również przy okazji poskarżyć że ktoś podkupił moją poprzednią pielęgnowana przez ponad 3 lata domenę :(
Wystarczy chwila nieuwagi.  

2 komentarze:

  1. Fiu, fiu, taki tutorial to mnóstwo pracy, ja się jeszcze nie przemogłam. Czekam na stronkę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)

Zapraszam

www.she-bijou.pl