wtorek, 6 września 2011

Konkurs GO ART

Postanowiłam zgłosić się do konkursu GO ART pokaż swoje rękodzieło i wygraj stoisko na targach!

Do wygrania stoisko na Festiwalu Sztuki i przedmiotów artystycznych w Poznaniu.

Wszystkich bardzo prosze o głosy na moją bransoletkę " Gem of the Night "

A dla osób które nie rozumieją systemu głosowania krótka instrukcja:

Po kliknięciu linku KLIK  należy polubić stronę.
A następnie wejść w liste zgłoszeń --> biżuteria i tam odnaleść moją prace:) I kliknać ZAGŁOSUJ
Za wszytskie głosy BAAAARDZO dziękuję


6 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie oddałabym głos na twoją pracę, ale po kliknięciu wyskakuje mi strona facebooku,a ja nie jestem jego użytkownikiem, no i...ściana. Czy nie ma innego sposobu umożliwiającego głosowanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie ma:( trzeba byc uzytkowanikiem facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosowane! trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz i masz:-). Jak coś to też proszę o głos, jak się zdecyduję:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)

Zapraszam

www.she-bijou.pl